onsdag 24 november 2010

5:e dagen i Cruisefasen

1 cm på midjan har försvunnit sen igår, trodde jag inte efter att det var så rörigt igår

Dagen började med ett litet träningspass genom att skotta snö, har varit ute en gång till sedan för att ta resten
Anners så har jag inte kommit igång med träningen än, de dagar jag är ledig så försöker jag mig på ca 20 min promenad + lite löpning på löpbandet.
Ska snart börja roa grannarna med Zumba och Wii igen.
När jag jobbar så blir det iallafall en promenad på minst 20min + lite trappor, är det fint väder så kan promenaden vara i upp till 1 timme.

Idag har det varit grönsaksdag, hade planerat färs med en massa rostade grönsaker men så blev vi hembjudna till sambons föräldrar där det bjöds på Skrubba. Så det fick bli skrubba, sallad och tzatsiki istället.
Åt varmrökt lax till middag och den var försvinnnade god, till den blev det lite gurka.
Till mellanmålen så har jag haft yoghurt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar