tisdag 16 november 2010

Det märks att det är dag 3 idag
Men jag får börja med dag 2.

Dag 2 såg väl ut som dag 1 om man tittar på vad jag åt förutom att jag åt kalkon.
Tycker att det går rätt hyfsat men problemet är att jag ska äta regelbundet men det lär man ju sig inte så där i ett nafs.
Men jag kör på tänket att jag får äta hur mycket som helst och när som helst
Jag har minskat 0,5 cm på stuss och mage anners så är det som igår.

Så till dagen. Dag 3
Jag är väldigt glad att jag bytte start dag så jag ska jobba imon som hade blivit min 3 dag om jag börjat i måndags.
Det var ingen rolig förmiddag, slö och lite suddig syn och lite negativa tankar.
Så jag tänkte att jag behövde något uppiggande så jag gjorde Flytande öar som finns med i The Dukan diet.
Ingredienser ägg, mjölk, vanilj stång och aspartam.
Äggvitorna vispas till hårt skum som ska svällas i mjölk och vanilj. Sedan så hälls äggulorna i mjölken och kokas till vanilj sås.... gott?
Inget för mig, väldigt tråkigt och ingen höjdare. så det blev att jag slängde de fina "öarna" och ställde in såsen i kylskåpet och tog mig lite yoghurt och kalkon istället.

Hittade Bourbon vaniljpulver som är kravmärkt på Ica 10gram kostade 29,90 och en vanilstång på 3gram kostade 26:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar