tisdag 23 november 2010

Dag 4 i Cruisefasen

Har nu kört 4 dagar i Cruise det har funkat tycker jag,
jag valde att köra 1/1 varannan dag enbart protein och varannan dag protein och grönsaker.
Jag har inte ätit så mycket grönsaker de två dagarna jag fått äta dem.

Imorse blev det lite rörigt hade planerat att jag skulle äta ägg, tonfisk och kesella till frukost då jag skulle köra till min syster, hade köpt yoghurt och kalkon som jag kunde ta med mig och äta hos henne
Men vad händer gasen i spisen tog slut, så det blev ingen äggfrukost utan yoghurt frukost och sen fick jag koka mina ägg hos syster

Slulle springa på stan så jag höll igen på drickandet och det får jag lida av nu, Sen när jag skulle handla mat såg jag en massa ej Dukan vänliga saker som jag kände ett starkt behov av. Men jag lyckades komma ut ur affären med en grillad kyckling, kalkon pålägg, mineralvatten och en sprite zero. Vet inte varför jag köpte läsken men nu ligger den i skafferiet...är inte så spciellt förtjust i sprite, men var tvungen att ha det när jag gick i affären :)

Hur har det då gått med mått och vikt sen jag gick över till Cruisefasen
Jag har tappat 0,5kg
Navel måttet gick jag upp 0,5 cm och magmåttet gick upp 1 cm första dagen jag började med grönsaker. men dagen efter var det -1,5 på båda måtten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar